SKUTERY ŚNIEŻNE ZAKOPANE
RIDE SIDE
Przed nami 50 lat historii Lynx Snowmobiles. Rozpocznijmy naszą podróż w roku 1967, w Kurikka, Finlandia, gdzie narodził się pomysł na coś wyjątkowego. To właśnie tam powstały pierwsze szkice nowego rodzaju skuterów śnieżnych, a pierwsze modele wędrowały z taśmy produkcyjnej. Wtedy nikt nie przewidział, że narodzi się nowa ikona.
W 1977 roku z linii produkcyjnej zjechał 10 000. skuter Lynx. Lynx jako pierwsza firma na świecie wprowadziła trwałą skrzynię biegów w skuterze śnieżnym w 1978 roku. W latach 1979-1985 nadszedł czas rozwoju.
Valmet kupił Velsa Oy, przenosząc produkcję skuterów Lynx do Rovaniemi w Laponii, gdzie wcześniej produkowane były skutery Winha. Pierwszy raz skutery Lynx dotknęły lodowatej powierzchni Antarktyki w wczesnych latach 80.
20 001. skuter Lynx trafił do Finlandzkiej Straży Granicznej 20 października 1982 roku. Lata 1985-1995 to okres innowacji. To wtedy Lynx wprowadził wiele przełomowych produktów. Dzięki sukcesom na torach wyścigowych, coraz więcej osób zainteresowało się jazdą na skuterach śnieżnych w wolnym czasie. Tworzono nowe, innowacyjne modele, dając przeciętnym ludziom szansę na doświadczenie wolności i radości płynącej z jazdy na skuterze śnieżnym.
W 1987 roku Lynx wprowadził przełomowe skrzynie biegów Syncro, innowację unikalną do dziś. Zima 1989 roku sprawiła, że świat zwrócił uwagę na Finlandię, gdyż odbyły się tam Mistrzostwa Świata w Narciarstwie Klasycznym. Wszystkie obowiązki obsługi zabezpieczano za pomocą skuterów Lynx. W 1988 roku, wspólnie z firmą Starckjohann-Telko, Bombardier Inc. kupił Nordtrac. Od tego czasu firma produkująca skutery Lynx nosiła nazwę Bombardier-Nordtrac, a do 1993 roku była wyłączną własnością Bombardiera. Lata 1995-2008 przyniosły wzrost. Działalność Lynx rozwijała się na wielu płaszczyznach. Liczba zwycięstw na torach wyścigowych rosła, a także ilość wyprodukowanych skuterów. Jednak rozmawiając o wzroście, Lynx zawsze pamiętało o przyszłych pokoleniach.
W połowie lat 90. Lynx opracował skuter dla rynku północnoamerykańskiego, oparty na legendarnym modelu 5900. Model ten był eksportowany pod nazwą Skandic WT. Lynx został oficjalnym dostawcą skuteró obsługujących Mistrzostwa Świata w Narciarstwie Klasycznym w Trondheim w 1997 roku.
100 000. skuter Lynx został wręczony Świętemu Mikołajowi 14 marca 1998 roku. 150 000. skuter Lynx zjechał z linii produkcyjnej w fabryce w Rovaniemi 29 października 2003 roku.
A teraz przenieśmy się do roku 2008 i dalej, aby spojrzeć na teraźniejszość i przyszłość Lynx.
Model Adventure LX 600 ACE szybko stał się jednym z najlepiej sprzedających się skuterów safari po swoim wprowadzeniu w 2011 roku. Ekonomiczny 4 suwowy silnik podbił serca ludzi którym skuter śnieżny służy na co dzień do transportu. Te skutery śnieżne idealnie sprawdzają się też do jazdy w dwie osoby i nadają się do wypożyczalni skuterów śnieżnych. Przejechać się skuterem śnieżnym LYNX Adventure możesz rezerwując wyprawę na skuterze śnieżnym w Zakopanem w firmie Ride Side.
Zespół Lynx stworzył doskonałą platformę dla nowych talentów. Technologia połączona z podejściem Lynx przyniosła wiele tytułów i miejsc na podium. W 2017 roku Lynx wprowadził rewolucyjną platformę Radien. Rewolucyjna centralizacja masy stanowi podstawę pewnego doświadczenia z jazdy, a beczułkowany tunel wraz z wąskim siedzeniem i zbiornikiem paliwa zapewniają wygodną pozycję podczas jazdy i swobodę ruchu na sankach.
The Ride Side Sp. z o. o.
+48 504 712 615
info@rideside.pl
RIDE SIDE – wyprawy i wypożyczalnia skuterów śnieżnych w Zakopanem
CC:2021 rideside copyright all right reserved.