SKUTERY ŚNIEŻNE ZAKOPANE
RIDE SIDE
Polaris Rocky Mountain King (RMK) to powszechnie uznawany za wyjątkowy skuter śnieżny górski, zaprojektowany do jazdy w głębokim śniegu, zwłaszcza doskonale sprawdza się w technicznej jeździe w górach pośród drzew.
W pierwszym roku legendarnego Polarisa, w latach 1996–1998 był wyposażony w zawieszenie klinowe. Silnik modelu z 1996 roku był 3 cylindrowy; jednakże został wycofany do 1998 r. na rzecz lżejszych 600 i 700. W przypadku tej generacji RMK był dostępny z gąsienicą 136 x 15 x 1,75. W latach 1999-2001 Polaris kontynuował produkcję modelu RMK w ramie Gen 2, oferując silniki o pojemności 600, 700 i 800 ccm oraz gąsienice o wymiarach 136x15x1,75 lub 144x15x2 cale.
W latach 2002-2005 nastąpiła znacząca modernizacja. Rama przeszła na platformę edge, która zdobyła uznanie dzięki poprawionej ergonomii i zawieszeniu. W tej generacji dostępne były gąsienice o długościach 144x15x2, 151x15x2 i 159x15x2 cali.
W latach 2006-2011 Polaris wprowadził ramę Dragon, z silnikami od 600 do 900 ccm. Silnik 900 początkowo borykał się z problemami z niezawodnością i został ostatecznie wycofany. Platforma Dragon charakteryzował się ergonomicznym prowadzeniem, ulepszonym zawieszeniem i lepszą geometrią przedniego zawieszenia. Opcje gąsienic obejmowały 155x15x2,4 lub 163x15x2,4 cale, a także tradycyjne 144x15x2 cali.
Model RMK z lat 2011-2015 prezentował solidną ramę, dostępną z silnikami 600 lub 800 ccm oraz długościami gąsienic wynoszącymi 144, 155 lub 163 cale. Główną innowacją była rama, która oferowała lepsze możliwości pokonywania zboczy i znacznie redukowała wagę, aż o 50 funtów.
Wersja z lat 2016-2021, znana jako PRO RMK, stanowiła szczyt rozwoju ramy RMK. Wyróżniała się poprawioną ergonomią, przebudowaną geometrią dla redukcji wagi, lepszymi możliwościami pokonywania zboczy i skręcania, wyższą trwałością i lepszym chłodzeniem. Ta generacja wprowadziło długo oczekiwany silnik 850, zachowując opcje 600 i 800. Opcje gąsienic obejmowały 144, 155, 163 cale i po raz pierwszy 174 cale. Dodatkowo, w latach modelowych 2020-2021, Polaris wprowadził model Khaos, który cechował się bardziej dynamicznym ustawieniem zawieszenia, nadając przedniej części lekki charakter w porównaniu do precyzyjnych właściwości prowadzenia modelu Pro.
Od 2021 roku Polaris RMK jest osadzony na ramie Matryx, udoskonalonej do jazdy w górach, a w szczególności na zboczach. Węższy rozstaw nart czy wąski i krótszy tunel w tylnej części ułatwiają manewrowanie na zboczach górskich. Polaris rozwijając swoją ramę dopasowuje ją do oczekiwań użytkowników.
RMK to znakomity górski skuter śnieżny, ale niekoniecznie odpowiedni dla każdego. Jeśli ktoś preferuje skoki i osiąganie prędkości 80 mph na trasach, może wybrać inny skuter śnieżny. Dla tych, którzy poszukują mocy powyżej 200 koni mechanicznych, świetnym wyborem jest turbodoładowany Yamaha Sidewinder. Dla niektórych też Ski-Doo Summit może być najlepszym wyborem. Tutaj możesz poczytać o ewolucji platformy Ski-doo rev.
Być może zastanawiasz się jaki skuter śnieżny wybrać? Wszystkie nowe skutery śnieżne górskie są bardzo dobre, więc trudno jest dokonać złego wyboru jeśli trzymasz się wiodących marek.
The Ride Side Sp. z o. o.
+48 504 712 615
info@rideside.pl
RIDE SIDE – wyprawy i wypożyczalnia skuterów śnieżnych w Zakopanem
CC:2021 rideside copyright all right reserved.